søndag den 4. december 2016

Dag 20

(problemer med udgivelse så blev postet en dag for sent) 

Så blev det weekend igen, og den stod på shopping... igen. Den her gang var det dog alene, hvilket jeg på mange måder også synes er rart når jeg skal shoppe. Det var dog lidt svært at finde rundt derinde da jeg faktisk ikke engang vidste hvor jeg rigtig skulle hen. Men på en eller anden måde lykkedes det (thank god for google maps appen!!!) og jeg fandt faktisk den her store shopping gade som jeg ikke engang ved hvad hedder hehe.



På vej hjem var faktisk ved at gå helt galt da min mobil gik død pga. kulden (der skal ikke ret meget til før min mobil fryser), men jeg vidste heldigvis hvilket bus jeg skulle med så jeg fandt bare et stoppested hvor den bus så ud til at stoppe. Efter at have siddet og ventet i 10-15 minutter og der kun var 1 minut til at bussen kom gik det op for mig at det var forkert retning den gik i, så jeg skulle finde et nyt stoppested på den anden side af gaden. Da jeg endelig så gjorde det, og det skal lige siges at jeg havde mange tunge poser med, skulle jeg vente 10 minutter igen. Min mobil kunne lige holde sig tændt til at jeg kunne se hvad stoppested jeg skulle af på. Da jeg så kommer ind i bussen virker skærmen man kan følge med på selvfølgelig ikke, så jeg sad med kæmpe ører for at kunne forstå hvad de sagde over radioen. Men jeg kom gudsketakoglov lang om længe hjem, og det er det vigtigste. Moralen med denne historie er, at jeg skal købe en powerbank. De kan virkelig redde liv! 
Nå, men hovedformålet med hele turen var julegaveshopping til familien i Grønland, som der desværre i år er meget begrænset da jeg jo skal sende det op, så det blev kun småting der hverken fyldte eller vejede for meget. Når jeg kommer til Danmark har jeg til gengæld aftalt med min kusine Karoline at shoppe julegaver til dem vi skal holde jul med, og det glæder jeg mig til da Karoline er typen der går meget op i jul. 



Jeg fik også købt lidt tøj til mig selv da jeg har efterladt ret meget da hjemme og ikke har det helt store udvalgt lige nu. Så det blev til nogle bukser, et par trøjer og kjoler og ikke mindst et hyggesæt som jeg altid bruger når jeg er hjemme. Derudover købte jeg også lidt ting til mit værelse som jeg håber jeg kan få lov til at hænge op på de ret tomme vægge. Men lige meget hvad er de med til at gøre mit værelse hyggeligt og personligt. 

Billederamme hvor jeg selv vil fylde op med polaroid fotos. 

Weekly planner så jeg kan holde styr på hvilke dage jeg skal arbejde. 
Resten af min aften vil jeg bruge på at vaske tøj og se Netflix (vildt i know). Lige nu er min værtsfar og Aafke i Tyskland så det er kun mig og min værtsmor der er hjemme, så vi har fået takeout pizza og tager i det hele taget dagen stille og roligt. I går aftes var jeg faktisk helt alene hjemme da min værtsmor først kom i formiddags så jeg forkælede mig selv med nogle timers træning efterfulgt af en tur i varmt badekar for at løsne nogle spændinger jeg har haft i et par uger nu (hjalp ikke men var stadig rart haha!), og derefter Netflix med en masser frugter som snacks. 
Apropos træning så har jeg også endelig fået mine produkter hjem fra bodylab.dk og jeg vil lige nævne hvor god service jeg har fået derinde fra! De lavede lynhurtigt en lille særordning så jeg kunne bestille nogle ting hjem, selvom de ikke sender til Belgien. THUMBS UP BODYLAB!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar